Facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz

Září 2018

Oslava svátku

30. září 2018 v 18:00
Ahoj všichni, včera slavil svátek Michal. V pátek jsme slavili výročí a v sobotu přítelův svátek. Dopoledne jsem jela za přítelem, dala jsem mu dárky k svátku. Dopoledne jsme byli u něj. Zabalili jsme dárek mamce přítele, která měla 25.9. narozeniny. Odpoledne jsme jeli na Letnou, kde jsem koupila pizzu. Šli jsme si sednout do parku na lavičku, najedli se a pak pokračovali ke Kivadlu. Když jsme seděli na lavičce a jedli pizzu, tak jsme viděli zrzavou veverku. Od Kivadla jsme šli na tramvajovou zastávku, ale viděli jsme v dálce tramvaj, která odjížděla ze zastávky Sparta. Podívala jsem se na číslo a řekla, že je to 25, kterou jsme potřebovali. Běželi jsme a tramvaj stihli, ale po pár zastávkách jsem si všimla, že jedeme jinudy. Nastoupili jsme do tramvaje č. 26, tak jsme vystoupili na zastávce Náměstí Republiky a dál pokračovali metrem. Nejspíš by to chtělo navštívit oční. K večeru mě přítel odvezl domů a jel navštívit mamku.

Byl to hezký den, který si snad přítel užil.

Jak jste si užili sobotu vy ?

Naše roční výročí

29. září 2018 v 17:00
Ahoj všichni, včera jsme s přítelem slavili rok. Ráno jsme vstali a nějak jsme se zprovoznili. Vzala jsem věci a dárek pro přítele. Šla jsem na autobus a jela k přítelovi. Dopoledne jsme byli u přítele a předali jsme si dárky. Když přítel rozbaloval dárek a byl u poslední krabice, v které byl fotoalbum s fotkama, tak jeho reakce byla Jů. Jsem ráda, že se mu dárek líbil.
Odpoledne jsme se jeli podívat na Žižkovskou věž, kterou jsme navštívili. Byl to jeden z dárků od přítele. Na věži jsem byla poprvé v životě a moc jsem si to užila. I přes to, že má přítel strach z výšek, tak pořídil takový dárek.
Od věže jsme šli do obchodního centra, kde koupil přítel oběd tak jsme se najedli a pak pokračovali na tramvajovou zastávku. Po cestě jsem zavolala dědovi a popřála mu k svátku. Včera bylo Václava. Tramvají jsme jeli zpátky k přítelovi.
Večer jsme leželi a prohlédli jsme si fotky, které jsme tento den vyfotili. Potom jsme si dali jidlo co jsme doma našli. Pár minut před půlnocí mě přítel doprovodil domů.

Fotky

Děkuji za tento úžasný den a výlet na Žižkovskou věž. Jsem ráda, že jsme po delší době mohli být spolu celý den.
Naše výročí jsem si moc užila a děkuji příteli za dárek.

Těšim se na komentáře.Usmívající se

Rok spolu

28. září 2018 v 16:00
Ahoj všichni, dneska je to rok co jsme měli s přítelem první rande. Známe se sice, už několik let, ale rok nějak blíž. Přítel mi 27.9.2017 napsal sms zprávu, že naplánoval na zítra menší výlet po Vinohradech a že bude před naším domem stát auto. Další den, což bylo právě 28.9. přijel přítel před náš dům a vyrazili jsme směr Vinohrady. Auto jsme nechali u Vinohradské nemocnice a dál pokračovali pěšky. Navštívili jsme i Havlíčkovy sady, odkud je krásný výhled na Prahu. Potom jsme sešli po Nuselských schodech a šli na tamvaj. Jeli zpátky k Vinohradské nemocnici a přítel mě odvezl před barák. Byli to pěkně strávené hodiny. Za jeden rok co jsme spolu, tak jsme toho stihli spoustu a navštívili hodně míst a památek naší republiky. Jednou když jsem jela za přítelem a stavila se v obchodě, tak jsem viděla pěkný fotoalbum, který jsem tam nemohla nechat. A dárek k našemu výročí byl jasný. Našla jsem v počítači fotky z našeho roku a i starší fotky z roku 2016, kdy jsme poprvé spolu a jednou kolegyní z práce vyrazili na Staroměstské náměstí na Vánoční trhy. Asi na pětkrát jsem šla vytisknout do fotolabu fotky, které jsem pak roztřídila a dala do fotoalbumu. Potřebovala jsem to mít dokonalé a nebyla bych to já, tak jsem fotky ve fotoalbumu párkrát předělávala. Jedna fotka se mi vytiskla špatně, tak jsem jí musela jít vytisknout znovu. Na druhý pokus se to povedlo. Když jsem prohlížela fotoalbum, jestli je kompletní, tak jsem zjistila, že mi tam chybí ještě jedna fotka. Ve středu večer po koncertě jsem se ještě stavila ve fotolabu a vytiskla poslední fotku, kterou jsem dala do fotoalbumu. Po několika dnech byl fotoalbum kompletní. V práci jsem si vzala čtyři papírové krabice, které se vešli do sebe. Do nejmenší krabice jsem dala fotoalbum a krabici dala do větší krabice a tak to udělala i s ostatními krabicemi. Největší krabici jsem zabalila do balícího papíru, ovázala stuhou a dala na dárek hvězdu. Byla jsem zvědavá na přítelovu reakci, až bude dárek rozbalovat. Jaká byla přítelova reakce se brzo dozvíte.

Snad se Vám dnešní článek líbil.

Sbírání vlašských ořechů

25. září 2018 v 15:00
Ahoj všichni, v sobotu dopoledne jsem se sestrou vyrazila na valašské ořechy. Nečekala jsem, že jich najdeme tolik. Měly jsme jednu igelitovou tašku. Při sbírání jsem si vrazila trn do prstu a ani nemluvím o větvičkách ve vlasech, za krkem atd. Přes to jsme si sbírání ořechů užily.

Výlet za všechny peníze

24. září 2018 v 14:00
Ahoj všichni, včera odpoledne jsem jela se sestrou do Mníšku pod Brdy. Všichni pořád tvrdí a přidávají na sociální sítě fotky, kde mají plné košíky hub, tak jsme taky vyrazily do lesa právě do Mníšku pod Brdy. Ještě než jsme vyšly z domova, tak začalo pršet a já doma nechala deštník. Chtěla jsem se vrátit domů, ale to by nám odjel autobus. Naštěstí měla deštník sestra, tak jsme si řekly, že nám jeden stačí. Není sice moc veliký, ale to nám nevadilo. Šly jsme na autobus a jely na metro, kterým jsme jely na stanici Anděl, kde jsme vystoupily a šly na autobusové nádraží. Prošly jsme všechny nástupiště a zjistily jsme, že autobus, který potřebujeme zde nejede, tak jsme šly zpátky do metra a jely ještě jednu stanici na Smíchovské nádraží, kde jsme vyšly z metra opět na autobusové nádraží a znovu jsme hledaly nástupiště, odkud nám měl za pár minut odjíždět autobus. Když jsme obešly všechna nástupiště, tak jsme zjistily, že jsou nástupiště i na druhé straně a náš autobus, už tam stojí a za chvilku bude odjíždět. Stály jsme ve frontě a opět začalo pršet, ale my jsme za pár minut nastoupily do autobusu. Cesta trvala cca 30 minut. Po příjezdu do Mníšku pršelo, tak jsme se schovaly pod deštník a šly do lesa, který se nachází pár metrů od zámku. Po lese jsme mohly chodit cca 45 minut. Nic jsme nenašly a já měla mokré boty a ponožky, tak jsme šly zpátky k zámku, kde jsme se vyfotily a rychlejší chůzí šly na autobus, který jel do Prahy. V autobuse jsem si převlékla ponožky a na cestu si sundala boty. Když jsme se blížily k zastávce Smíchovské nádraží, tak jsem si obula boty. Po výstupu z autobusu jsme šly do metra a jely na Palmovku, kde jsme se stavily na nákup a pak šly na autobus a jely domů. Po příchodu domů jsem se převlékla, šla si dát večeři, psala si s přítelem, koukala se sestrou na film a večer šla spát.

Jakou jste měli neděli vy ?

Včerejší koncert Marka Ztraceného

23. září 2018 v 13:00
Ahoj všichni, včera večer u nás vystupoval Marek Ztracený s kapelou. Nemohly jsme si nechat ten koncert ujít, když jsme to měly pěšky 5 minut od baráku. Chtěla jsem, aby s námi šel i přítel, ale měl toho po náročném týdnu a včerejší dvanáctce v práci dost, tak jsem šla jenom se sestrou. Potkala jsem dvě kolegyně z bývalé práce. Když jsme dorazily na Pivobranní, které se u nás včera konalo, tak jsme si šly stoupnout do první řady. Viděly jsme skupinu Holki, která začala v 19:00 hodin. Poprvé v životě jsem je viděla na živo a byly super. Od 20:30 začínal Marek Ztracený s kapelou. Na jejich koncert jsme se moc těšily. Tento koncert byl výjimečný a jen tak na něj nezapomenu. Marek mě vybral při písničce "To se mi líbí,, a poprvé jsem s nimi mohla stát na pódiu. Byl to nezapomenutelný zážitek, za který Markovi moc děkuji. Když jsem odcházela z pódia tak mě Marek objal a dal mi pusu na tvář. Po koncertě jsme se šly s Markem vyfotit. Poprvé máme i samostatnou fotku s Markem Fryčákem. Na závěr večera jsme viděli ohňostroj, který byl úžasný.

Mrzí mě, že jsme včera večer nemohli být s přítelem spolu a zažít oba úžasný koncert a koukat spolu na ohňostroj.

Jak si užíváte víkend vy ?

Konečně pátek

21. září 2018 v 12:00
Ahoj všichni, konečně jsme se dočkali pátku a většina lidí má o víkendu volno. Má se sice ochladit, ale i tak si snad všichni co mají volný víkend užijí. Ti co budou o víkendu v práci, tak přeji aby to nějak v práci zvládli. Já mám sice volný víkend, ale přítel je v sobotu celý den v práci.
V sobotu večer chceme jít na koncert Marka Ztraceného. Uvidím jestli s námi bude chtít jít i přítel, který bude několik hodin v práci.
Příští týden je v pátek svátek a to budeme mít s přítelem oba dva volno. Děda bude slavit svátek a s přítelem budeme slavit výročí 1 rok. Snad nám vyjde příští víkend, aby jsme měli oba dva volno.

Co máte v plánu na víkend ?

Návštěvnost na blogu od 13.8.2018 do 19.8.2018

Sobota: 9
Neděle: 9

Celkem: 69

Děkuji všem za návštěvu (y). Snad se vám na blogu kacciii--kacule.blog.cz líbí a budete sem i na dále chodit a komentovat články. Nezapomeňte na facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz kde můžete taky komentovat články, fotky a dávat lajky. Nezapomínejte ani na YouTube kanál: Kateřina Peterková, kde můžete sledovat moje videa popř. dát ODBĚR. Ještě jednou moc děkuji. Těším se na další návštěvy. Usmívající se

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz 28 452 návštěv za 3 roky, 10 měsíců a 1 týdnu. Moc děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 10.1.2016 přesáhli 10 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 24.6.2016 přesáhli 15 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 23.1.2017 přesáhli 20 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 9.10.2017 přesáhli 25 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Odpočinek u přítele

18. září 2018 v 10:00
Ahoj všichni, včera odpoledne po práci jsem jela za přítelem. Když jsme se sešli, tak jsme šli nakoupit. Potom jsme leželi. Odpoledne mi byla trochu zima, tak jsme si dali s přítelem sprchu. Pak jsme si lehli pod peřinu, kde jsme vydrželi až do večera. Potom následovala večeře v posteli. Po několika týdnech jsme pokračovali v mazání fotek z dovolené, na které jsme byli v červnu. Přítel mě jako každý den co jsme spolu doprovodil domů.
Dneska máme každý jinou směnu, ale odpoledne se stavím za přítelem v práci.

Výlet do centra Prahy

17. září 2018 v 9:00
Ahoj všichni, včera bylo krásně a byla by škoda nevyužít hezkého počasí, než sedět doma. Už delší dobu jsem chtěla navštívit s přítelem Lennonovu zeď. Byla jsem tam jednou se sestrou, ale to bylo v zimě a zrovna v ten den muselo sněžit. Napsala jsem přítelovi jestli někam vyrazíme ? Nechtěli jsme jet někam daleko a s výletem do centra jsme se shodli. Přítel skončil brzo v práci, tak jsem se i dala doma oběd a odpoledne jsme vyrazili k němu, aby jsme tam dali auto a metrem jsme pokračovali na stanici Staroměstská. Přešli jsme přes Karlův most, kde byly tři obrazy z ovoce a zeleniny. Když jsme dorazili do cíle k Lennonově zdi, tak jsme vyfotili nějaké fotky a šli pomalu k stanici Malostranská. Po cestě jsme ještě navštívili Vojanovy sady, kde jsme viděli pávi. I když se Vojanovy sady nachází v centru Prahy, tak je tam klid.