Facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz

Srpen 2018

Nakupování s přítelem

20. srpna 2018 v 20:00
Ahoj všichni, dneska jsem vyrazila s přítelem na nákup, protože jsme potřebovali koupit nějaké čistící a mycí prostředky.

Nedělní dopoledne s přítelem

19. srpna 2018 v 19:00
Ahoj všichni, dnešní dopoledne jsem trávila s přítelem. Ráno jsem se probudila v cca 7:30, oblékla se, dala si snídani, vyčistila si zuby, vzala věci a vyrazila na autobusovou zastávku. Autobus mi jel v 8:11 a krátce před půl devátou jsem byla u přítele. Když jsme se sešli, tak si přítel dal snídani. Včera jsme byli nakupovat a konečně jsme koupili rukavice, abych mohla mýt nádobí a uklízet. Většina z Vás, už asi ví, že mám alergii na mycí přípravky. Dopoledne jsem umyla nádobí a truchu umyla vařič a kuchyňskou desku. Přítel vyleštil zrcadlo v koupelně a utřel nádobí.
Došel přípravek na nádobí, tak nejspíš zítra vyrazíme na nákup, kde pořídíme mycí a čistící prostředky. Je toho potřeba hodně uklidit. Přítel je kuřák a poslední dobou mu schovávám zapalovače. Dneska se zvedl z postele a já jsem se ho zeptala kam jde ? Odpověď byla kam myslíš. Chtěl si jít zapálit na balkon, abych mu v tom zabránila, tak jsem ho držela okolo ramen a nohama jsem se ho chytila. Zvedl mě z postele a donesl na balkon, kde si zapálil cigaretu. Krabičku s cigarety nechal na posteli, tak jsem mu jí schovala. Nemohl jí najít a přemýšlel co mi provést, abych mu krabičku s cigarety vrátila. Jako první mi chtěl nalít do pusy vodku, ale to se mu nepovedlo. Po druhé mi nastříkal na nohu a rameno jodisol, ale ani to mi nijak nevadilo. Po třetí mě lechtal na chodidlech, ale ani to nebylo nějak hrozné. Po čtrvrté mi chtěl zapalovat tkaničky od bot, ani to nevyšlo. Nakonec se mu povedlo mi sundat ponožku a zapálit ji. Poslala jsem přítele do koupelny, že mu cigarety vyndám. Nechtěla jsem, aby věděl kam jsem cigarety schovala. Dala jsem mu jenom jednu cigaretu a sebrala zapalovače. Měl nějaké zapalovače schované, ale ty nefungovaly. Nakonec jsem mu jeden zapalovač dala. Potom jsme leželi v posteli. Pár minut po 12 hodině jsme vyrazili k autu. Stavovali jsme se ještě na pumpě, aby přítel dofouknul kolo u auta. Po cestě z pumpy jsme trochu zabloudili a byli na místě, kde ani jeden z nás nebyl. Po chvilce jsme přijeli na správnou silnici a pokračovali, až k budově, kde přítel pracuje. Šla jsem nakoupit, abych mohla uvařit květákové placky, které budeme mít zítra k obědu. Odpoledne jsem byla jestě jednou nakupovat se ségrou a při cestě do obchodu jsem si vzpoměla, že jsem nechala u přítele v autě notebook. Když jsme přisly z nákupu, tak jsem šla za přítelem a vyzvedla v autě počítač. Rovnou jsem nakoupila a šla domů. Odpoledne jsem uvařila květákové placky a rovnou jsem upekla perník, takže na zítra máme oběd i svačinu. Potom jsem uklidila kuchyň. K večeru jsem dala prát prádlo. Večer jsem cvičila cviky, které mi dali na rehabilitacích.

Na Paráda festu

18. srpna 2018 v 18:00
Ahoj všichni, dneska se koná na Konopišti paráda fest. Bude tam vystupovat spousta zpěváků a zpěvaček, ale hlavně Marek Ztracený.
Dopoledne jsme jely na Hlavní nádraží. Odkud nám jel vlak do Benešova u Prahy. Z Benešova jezdí přímé autobusy rovnou na festival.

Další rehabilitace

17. srpna 2018 v 17:00
Ahoj všichni, dneska jsem odešla dřív z práce, protože jsem šla na další rehabilitace. Byla jsem tam, už po čtvrté. Když jsem přišla do ordinace, tak se mě rehabilitační sestra zeptala jetli je ta noha lepší ? Není to nějak hrozné, ale pořád mě ta noha občas bolí. Zopakovali jsme cviky z minula. Pak jsem si měla stoupnout na takovou skleněnou desku, aby zjistila jestli nemám ploché nohy. To bylo v pořádku. Ukázala mi další nové cviky, které mám cvičit s těmi dalšími. Nakonec mi vytáhla kyčel. Skvěle jsme si popovídali. Probrali jsme všechno možné od dovolené po práci.

Návštěvnost na blogu od 16.7.2018 do 22.7.2018

Sobota: 9
Neděle: 9

Celkem: 69

Děkuji všem za návštěvu (y). Snad se vám na blogu kacciii--kacule.blog.cz líbí a budete sem i na dále chodit a komentovat články. Nezapomeňte na facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz kde můžete taky komentovat články, fotky a dávat lajky. Nezapomínejte ani na YouTube kanál: Kateřina Peterková, kde můžete sledovat moje videa popř. dát ODBĚR. Ještě jednou moc děkuji. Těším se na další návštěvy. Usmívající se

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz 28 452 návštěv za 3 roky, 9 měsíců a 1 týdnu. Moc děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 10.1.2016 přesáhli 10 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 24.6.2016 přesáhli 15 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 23.1.2017 přesáhli 20 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 9.10.2017 přesáhli 25 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Návštěvnost na blogu

Sobota: 9
Neděle: 9

Celkem: 69

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz 28 452 návštěv za 3 roky a 9 měsíců. Moc děkuji. Usmívající se

Neděle s přítelem

16. srpna 2018 v 14:00
Ahoj všichni, neděli jsem trávila s přítelem. Ráno jsem vstala, šla se nasnídat, dala prát prádlo, umyla jsem si vlasy. Pak jsem zabalila marmelády pro přítele.

Dneska na ultrazvuku břicha

13. srpna 2018 v 13:00
Ahoj všichni, dneska jsem ráno vstala, oblékla se, vzala věci a jela na polikliniku, kde jsem byla objednaná na ultrazvuk břicha. Od půlnoci jsem nesměla nic jíst, pít, ani žvýkat žvýkačku. Nejprve jsem jela autobusem a pak přestoupila na tramvaj, která má zastávku hned naproti poliklinice. Na této poliklinice jsem byla nejspíš jenom jednou a to jako dítě, když mi dělali rentgeny kvůli vyndavacím rovnátkům. Pamatuji si, že mi tam pak mamka kupovala v trafice dětský časopis. Měla jsem si sebou vzít ručník, ale zapomněla jsem ho, tak jsem se po cestě stavila v trafice a koupila jeden balíček papírových kapesníků. Když jsem přijela k poliklinice, tak jsem přešla silnici a vešla do budovy. Nevěděla jsem kam mám jít, tak jsem se zeptala na recepci. Šla jsem po schodech do suterénu, kde byla další recepce. Opět jsem se zeptala kam mám jít. Byla jsem poslána za sestrou, která mi řekla, ať si sednu do čekárny a připravím kartičku zdravotní pojišťovny a doporučení od obvodní doktorky. Měla jsem tam být v 7:50, ale šla jsem na řadu dřív. Po vyšetření jsem chvilku čekala v čekárně na výsledek. Dopadl naštěstí dobře, ale prý by bylo dobré navštívit ještě jiného lékaře, protože na tom ultrazvuku nevidí všechno. Nechala jsem si napsat potvrzení do práce, že jsem byla u lékaře. Při cestě domů jsem se stavila u obvodní doktorky. Chtěla jsem se jí zeptat jestli mi dá žádanku na odběry krve, protože se mi poslední dobou dělají modřiny po těle a nevím čím to je. Chtěla jsem jí dát i ten výsledek z ultrazvuku. Když jsem přišla do čekárny, tak byla prázdná, což je v pondělí dopoledne divné. Na dveřích jsem si přečetla, že mají do 24.8. dovolenou. Při cestě od obvodní doktorky jsem se stavila v obchodě pro vodu a pečivo do práce. Když jsem přišla domů, tak jsem se najedla, vzala věci a jela do práce.

Na ultrazvuku jsem byla kvůli tomu, že jsem v prosinci minulého roku a letos v červnu měla v moči krev. Obvodní doktorka mi říkala v prosinci, že to objednání na ultrazvuk nespěchá, tak jsem to odkládala do června, než se to opakovalo po druhé. V červenci ještě před dovolenou jsem se objednala na 13. srpna.
Zpětně si myslím, že jsem se měla objednat co nejdřív a zbytečně to neodkládat.

Těšim se na komentáře. Usmívající se

Odjezd z dovolený a návštěva dědy v nemocnici

12. srpna 2018 v 12:00
Ahoj všichni, v sobotu jsme ráno vstaly, daly si snídani a dobalily poslední věci. Pak jsme všechno postupně daly do auta. Sundaly jsme špinavé povlečení. Potom jsme se šly projít a nafotit poslední fotky. Čekaly jsme, až přijede strejda s bratrancem, aby nás odvezly k babičce. Když dorazili, tak jsme si daly věci k nim do auta, šly se rozloučit s majiteli kempu a vyrazili na cestu. Naše první zastávka byla v Česticích, kde jsme si dali oběd. Do této restaurace jezdíme každý rok. Pak jsme pokračovali do Strakonic, kde jsme stavěli jenom proto, abychom navštívili dědu v nemocnici. Návštěvy mají od 14:00 hodin a protože jsme měli ještě spoustu času, tak jsme se prošli po městě a navštívili Strakonický hrad. Krátce před 14 hodinou jsme vyrazili směr nemocnice. Děda leží ve třetím patře a na pokoji č. 4. Když jsme vešli do areálu nemocnice, tak jsme si přečetli plánek a vyrazili hledat budovu č. 11. Našli jsme jí bez problémů a celkem rychle. Když jsme vstoupili do budovy, tak jsme nastoupili do výtahu a vyjeli do třetího patra. Na chodbě u stolku, už seděl děda. Chvilku jsme si povídali a dali mu nějaké věci. Sestry, bratranec a já jsme odešli dřív, než ostatní, abychom stihli vlak do Prahy. Ze Strakonic jsme jeli k babičce, kde jsme byli cca 45 minut. Popovídali jsme si s tetou a bratranec nás odvezl na nádraží odkud jsme jeli vlakem do Benešova u Prahy. Přestoupily jsme na další vlak, který nás odvezl do Prahy na Hlavní nádraží, kde jsem se měla setkat s přítelem. Na místě, kde jsme byli domluvení nebyl, tak jsem se koukala jestli neposlal nějakou zprávu. Nakonec přijel autem na Vinohrady a poslal mi mapu s místem, kde se nachází. Vyšla jsem ven z Hlavního nádraží a šla směrem k místu co bylo označené na mapě. Když jsem došla k budově Národního muzea, tak mi napsal, že je u Hlavního nádraží. Nakonec jsem na přítele počkala před budovou muzea. Viděli jsme se po 16 dnech. Přítel mi vzal tašku a šli jsme na Vinohrady k autu. Jeli jsme k nám, abych dala domů tašky. Vzala jsem foťák, peněženku, pití a telefon. Šli jsme ještě nakoupit, protože jsem potřebovala něco k večeři. Potom jsme si šli sednout na lavičku do parku. Povídali jsme si a prohlédli jsme nějaké fotky. Večer bylo celkem chladno, tak jsme šli pomalu k našemu baráku. Po cestě bylo pěkně barevné nebe, tak jsem ho vyfotila. Bylo ještě málo hodin, tak jsme si sedli ještě na chvilku na lavičku u nás před barákem. Když jsem přišla domů, tak jsem si dala večeři, sprchu, vyčistila zuby a šla spát.

Jak si užíváte léto vy ?

Těšim se na komentáře.Usmívající se

14. den na dovolený

11. srpna 2018 v 11:00
Ahoj všichni, na 14. den dovolený jsem si nastavila budík na 5 hodinu ráno, abych alespoň jednou viděla a mohla vyfotit východ slunce na Šumavě. Byla ještě tma a zataženo, tak jsem si zjistila v kolik hodin přesně má vycházet slunce. Ještě jsem ležela v posteli, protože slunce mělo vycházet v 5:52. Po nějaké době jsem vstala, oblékla se, vzala foťák a vyrazila do kopce, abych viděla východ slunce . Po cestě jsem u rybníka potkala rybáře, tak jsme prohodili pár slov. Když jsem dorazila na místo, tak jsem vyfotila nebe. Po chvilce jsem spatřila na louce srnku, ale tu se mi nepovedlo moc dobře vyfotit. Tak nějak jsem věděla, že východ slunce nebude vidět, ale zpátky do kempu jsem nešla. Nebe bylo pěkně zbarvené a jak šel čas, tak bylo jiné. Nafotila jsem celkem cca 50 fotek a pak šla zpátky do kempu. Ráno je celkem chladno a i v mikině mi pak bylo. Když jsem přišla do chaty, tak jsem si vzala zase pyžamo a vlezla zpátky do postele. Ještě jsem usnula. Když jsem se probudila, tak venku pršelo a komu by se chtělo vstávat, když je venku tak hnusně. Šla jsem si dát snídani a potom zpátky do postele. Spousta lidí chtěla, abych vstala, ale mě se nechtělo. V cca hodin jsem vstala a šla si zabalit věci. Když byl čas oběda, tak jsme se nejedly. Po obědě jsem ležela a poslouchala písničky. Potom jsem pomohla babičce zabalit nějaké věci.