Facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz

Červenec 2018

3. den na dovolený

31. července 2018 v 13:00
Ahoj všichni, třetí den ráno jsme vstali a jeli nakoupit do města Vacov, které je vzdálené od kempu km. Jako první jsme navštívili pekárnu Vacov, kde mají výborné pečivo. Samozřejmě jsem si jako tradičně koupila koblížky s nugátem. Prodavač a majitel jednoho obchodu, kde se dá sehnat skoro vše od potravin po věci na zahradu si mě pamatuje, když jsem byla ještě menší a včera řekl babičce, že jsem rychle vyrostla. Chodíme tam nakupovat každý rok, už několik let.
Když jsme přijeli zpátky do kempu, tak jsem si dala snídani a šla se na chvilku opalovat. Potom jsem byla s dědou venku na verandě. Krátce před polednem se na nebi objevili větší mraky a spadlo pár dešťových kapek. Když nastal čas oběda, tak jsme se šli najíst. Vedro pokračovalo, až do večera, tak jsme odpočívali. Seděla jsem s dědou na verandě a pozorovala kolem jdoucí lidi a dělníky. V kempu staví novou chatu, která vypadá pěkně a bude nejspíš i prostorná. K večeru jsem si dala 40 cviků. Pak jsem si dala večeři. Večer jsem se šla podívat na západ slunce, který jsem samozřejmě nezapomněla vyfotit. Byl krásný a odraz slunce ve vodě. Západ slunce byl sice krátký, ale úžasný. Přes silnici proběhly kachny a hurá rovnou do vody. Potom jsem byla v chatce, ležela v poteli a poslouchala písničky. Okolo 21:30 hodin jsem šla spát.

Těšim se na komentáře. Usmívající se

2. den na dovolený

30. července 2018 v 12:00
Ahoj všichni, druhý den jsem se ráno probudila trochu rozlámaná. V noci jsem se celkem dost budila a ráno mě bolely záda. Poslední 2 dny jsem necvičila, tak možná proto, ale během dne to přešlo. Vstala jsem a šla si dát snídani. Potom jsem si šla ještě na chvilku lehnout do postele. Ráno bylo ještě chladnější počasí, tak když jsem šla ven, tak jsem si oblékla tepláky a mikinu. Obojí jsem po docela krátké době svlékla a vzala si plavky, které jsem měla do večera. Dopoledne jsem se chvilku opalovala. Pak jsme si dali oběd a po obědě, když uschla tráva, tak jsme si šly se sestrou lehnout na deku, kde jsme se chvilku opalovali. V tomhle horku se nedá nikde moc chodit, tak jsme seděli na verandě u chaty a odpočívali. K večeru jsem si dala 80 cviků. Když nastal čas večeře, tak děda nakrájel chleba a já šla udělat topinky, které jsem jedla naposledy cca před 6 lety a byly výborné. Dala jsem si na ně tavený sýr. Po večeři jsme byli na verandě, pozorovali lidi a děti. Slunce svítilo a pálilo skoro celý den. Večer byly na nebi červánky. Okolo 21:30 hodin jsme šli spát.

Těšim se na komentáře.Usmívající se

Odjezd na dovolenou a 1. den na dovolený

29. července 2018 v 11:00
Ahoj všichni, v sobotu jsme ráno vstali, dobalili poslední věci. Snídani jsem jedla, tak nějak za pochodu, když jsme nosili tašky do auta. Už ráno bylo celkem horko, tak jsem si ještě před cestou dala vodovou zmrzlinu. V 8:41 hodin jsme vyrazili od babičky a dědy. Po cestě jsme stáli na třech semaforech. Naše jediná zastávka byla v Česticích, kde se každý rok staví na oběd. Chodíme pravidelně do stejné restaurace. Dala jsem si jako tradičně uzenou krkovičku, bramborové knedlíky a zelí. Po obědě jsme pokračovali dál. Při cestě do kempu začalo pršet a v rádiu, které nám hrálo v autě přáli posluchačům hezké odpoledne, když bylo zataženo a pršelo. Když jsme přijeli do kempu, tak pořád ještě pršelo. Šli jsme pozdravit majitele kempu a rovnou vyzvedli povlečení. Kozy, které mají v kempu se šly před deštěm schovat k recepci. Pak jsme vybalili věci z auta, povlékli povlečení a vyrazili do lesa. Je strašné sucho a v lese jsme našli jenom sušené houby. Odpoledne jsem šla dědovi do kiosku pro pivo a rovnou jsem se zeptala jaké je heslo na Wi-Fi. Potom začalo zase pršet, tak jsme byli v chatě. Poslouchala jsem písničky a koukala na YouTube na videa. Večer jsme si dali večeři a s dědou seděli na verandě. Ve 21:00 hodin jsme si šli lehnout a spát. Od rána jsme toho měli, už dost.

Těšim se na komentáře. Usmívající se

Cesta k babičce a dědovi

28. července 2018 v 10:00
Ahoj všichni, včera ráno jsem šla do práce. Odpoledne, když jsem přijela z práce domů, tak jsem dobalila poslední věci na dovolenou. Pořád jsem si říkala jestli jsem na něco nezapomněla. Krátce před 16 hodinou jsme vyrazily na Hlavní nádraží. Po příjezdu na nádraží jsem šla koupit jízdenku a pak jsem se stavila v Bille. Jedna sestra si šla na včerejší a dnešní cestu koupit bagety. Druhá sestra šla nakoupit do drogerie. Potom jsme se všichni sešly před Billou a šly zjistit, na které nástupiště má přijet vlak. Když jsme došly na 7. nástupiště a vlak po chvilce přijel, tak jsme si šly sednout do vlaku. Nebyla tam klimatizace, tak tam bylo hrozné horko a po chvilce jsem si všimla, že má vlak 10 minut zpoždění. Po docela krátké době jsme měly pod sebou menší rybník. Ještě něž jsme vyjeli z Prahy - Hlavního nádraží, tak na vlaku něco spadlo, ale řidič to nahodil a pokračovali jsme dál. Dojeli jsme do Říčan a opět na vlaku něco spadlo. Řidič řekl, že jestli to ještě 2x spadne, tak se na to vykašle. Pár kilometrů za stanicí Říčany se vlak opět nechtěl moc rozjet. Nějaký menší problém byl i v Čerčanech, ale naštěstí jsme pořád pokračovali dál. Nakonec jsme s 15 minutovím zpožděním vlakem dojeli do Heřmaniček, ale v tu chvíli nastal další problém. Na nádraží nás měl vyzvednout děda, ale na nádraží nebyl. Sestra volala babičce a pak dědovi, ale ani jeden z nich telefon nezvedl. Nakonec jsme zkusily zavolat na pevnou linku a babička telefon konečně zvedla. Měli jsme strach jestli se něco nestalo. Babička s dědou si mysleli, že máme přijet, až v 18:42 hodin, ale příjezd vlaku měl být v 18:12 hodin. Se zpožděním jsme přijeli v 18:27 hodin. Po cestě jsme toho hodně zažily. Za pár minut co jsme volali pro nás děda přijel a odvezl nás k babičce a dědovi. Po příjezdu jsme si dali večeři. Potom jsem dala babičce fotky z dovolené, na které jsme byli s přítelem. Večer jsme čekali na zatmění měsíce, ale bylo zataženo, tak nebylo zatmění vidět. Šli jsme spát, aby jsme ráno vstali.

Už jste byli na dovolené ?

Viděli jste zatmění měsíce nebo bylo u Vás taky zataženo ?

Oslava 25. narozenin

25. července 2018 v 9:00
Ahoj všichni, včera večer před 25 lety jsem přišla na tento svět. Narodila jsem se oklo 23 hodiny v Praze. Oslavu svých 25. narozenin jsem si představovala sice trochu jinak, ale i tak je to fajn. V pondělí po práci jsem šla nakoupit a pak jela za přítelem. Chtěla jsem udělat nepečený dort do práce, který se povedl. S přípravou dortu mi pomohl přítel. Večer jsem u něj usnula. Spala jsem cca 30 minut. Chvilku prý trvalo, než mě vzbudil. Potom mě odvezl autem domů.
Včera nebyla v práci zrovna nejlepší atmosféra. Když jsme šli na přestávku, tak jsem donesla dort. Většina kolegů si dort vzala a chutnal jim. Odpoledne jsem odpovídala na zprávy. K večeru přišla mamka z práce a dala mi dort, růže, bonboniéru a dárky od ní, taťky a babičky.
Děkuji moc všem co si vzpomněli a popřáli mi k narozeninám.

Odpoledne přidám fotky

Sobota: 9
Neděle: 9

Celkem: 69

Děkuji všem za návštěvu (y). Snad se vám na blogu kacciii--kacule.blog.cz líbí a budete sem i na dále chodit a komentovat články. Nezapomeňte na facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz kde můžete taky komentovat články, fotky a dávat lajky. Nezapomínejte ani na YouTube kanál: Kateřina Peterková, kde můžete sledovat moje videa popř. dát ODBĚR. Ještě jednou moc děkuji. Těším se na další návštěvy. Usmívající se

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz 28 452 návštěv za 3 roky, 8 měsíců a 3 týdnech. Moc děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 10.1.2016 přesáhli 10 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 24.6.2016 přesáhli 15 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 23.1.2017 přesáhli 20 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 9.10.2017 přesáhli 25 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Návštěvnost na blogu od 25.6.2018 do 1.7.2018

Sobota: 16
Neděle: 9

Celkem: 92

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz 28 383 návštěv za 3 roky, 8 měsíců a 2 týdnech. Moc děkuji. Usmívající se

Návštěvnost na blogu od 18.6.2018 do 24.6.2018

Sobota: 8
Neděle: 15

Celkem: 77

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz 28 291 návštěv za 3 roky, 8 měsíců a 1 týdnu. Moc děkuji. Usmívající se

Návštěvnost na blogu od 11.6.2018 do 17.6.2018

Sobota: 9
Neděle: 10

Celkem: 82

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz 28 214 návštěv za 3 roky a 8 měsíců. Moc děkuji. Usmívající se

Prodloužený víkend

9. července 2018 v 17:00
Ahoj všichni, ve středu odpoledne po práci jsem jela se sestrou k babičce a dědovi. Jak jinak strávit prodloužený víkend, než s blýzkými lidmi, které máte rádi. Jely jsme vlakem z Prahy Hlavního nádraží. Ještě před odjezdem jsme si koupily k večeři bagetu. Jely jsme rychlíkem do Olbramovic, kde jsme musely přestoupit na další vlak, kterým jsme pokračovaly do Heřmaniček, kde nás vyzvedl děda a přijel i s mamkou, která byla u babičky a dědy týden na dovolené. Po příjezdu jsme si povídali a večer šli spát.