Facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz

Červen 2018

6. den na dovolený

29. června 2018 v 12:00
Ahoj všichni, šestý den na dovolený opět pršelo, tak jsme byli dopoledne doma. Pak jsme si dali oběd a odpoledne i přes to, že pršelo jsme vyrazili do Sedlčan, kde jsme se stavili v trafice. Potom jsme navštívili muzeum, kde byla výstava LEGA a prošli jsme si i muzeum. Po prohlídce venku přestalo pršet, tak jsme se podívali v obchodech. Koupili jsme babičce závěs do koupelny, mýdlo bez parfému, které se celkem špatně schání a přítel si koupil stěrač na zadní sklo u auta a ponožky. Po nákupech jsme šli k autu a jeli zpátky k babičce a dědovi. Tento den přijeli i moje sestry, protože chceme jít všichni spolu na koncert, který se koná 29.6.2018 v Přeštěnicích. Potom, už jsme byli doma a večer šli spát.

5. den na dovolený

28. června 2018 v 11:00
Ahoj všichni, pátý den dovolený jsme strávili doma a odpočívali. Venku pršelo, tak jsme prohlíželi fotky

4. den na dovolený

27. června 2018 v 10:00
Ahoj všichni, čtvrtý den dovolený jsme se přesunuli z vesničky Kájov do středních čech do vesnice Velké Heřmanice, kde bydlí babička s dědou. Odjížděli jsme krátce před polednem. Ještě před odjezdem jsme viděli na louce čápa. Po cestě jsme se stavili ve městě Hluboká nad Vltavou. Navštívili jsme zde restauraci, kde si dal přítel oběd a nealko pivo a já jablečný džus. V této restauraci měli fajn ceny za polední menu. Po obědě jsme se šli podívat k zámku Hluboká. Nafotili jsme spoustu fotek, ať už samotného zámku, zahrady nebo fotky s námi. Jelikož, ani jeden z nás na zámku Hluboká nebyl na prohlídce, tak jsme se rozhodli na prohlídku zajít. Přítel koupil vstupenky, ale na prohlídku zbývalo ještě spousta času, tak jsme zašli do restaurace, která se nachází vedle zámku. Dala jsem si pomerančový džus a přítel točenou malinovku. Sedli jsme si na lavičku a nafotili spoustu selfie fotek. Hodně jsme se nasmáli.
Když nastal čas naší prohlídky, tak jsme šli na místo, kde jsme se měli sejít s průvodkyní. Prohlídka byla pěkná a měli jsme milou průvodkyni. Nachází se zde postel, která se objevyla v pohádce Nesmrtelná teta. Mysleli jsme si že je malá, ale má prý 2x2 metry. Lidem přijde postel malá, protože tam mají vysoké stropy. V zámku se bohužel nesmí fotit, tak z něho fotky neuvidíte.
Po prohlídce zámku jsme šli k autu a pokračovali na další naši zastávku, která byla v Bechyni, což je město ve středních čechách. Zaparkovali jsme auto k obchodu COOP a šli pěšky na náměstí. Odkud jsme pokračovali k zámku a potom jsme se šli podívat na výhled, kde je pěkně vidět město Bechyně. Bohužel v tuhle chvíli začalo poprchávat, tak jsme nafotily fotky a šli zpátky k autu, když jsme k němu došli, tak jsme byli mokrý, protože po ceště začalo pršet víc. Přítel zapnul v autě topení, aby jsme se usušili. Naše poslední zastávka byla v obchodě TESCO, kde jsme koupili pivo, kávu a pečivo. Při cestě do obchodu jsme opět zmokli, ale když jsme šli zpátky k autu, tak už nepršelo. Potom, už jsme jeli do cíle a to k babičce a dědovi. Po příjezdu jsem šla vyfotit západ slunce, protože ten si nenechám ujít. Pak jsme vyndali všechny tašky z auta a dali si je do pokoje.

3. den na dovolený

27. června 2018 v 9:00
Ahoj všichni, na třetí den dovolený jsme naplánovali výlet do Vyššího Brodu, kam jsme dopoledne vyrazili. Auto jsme zaparkovali na parkoviště k panelovému domu a vyrazili jsme pěšky. Viděli jsme klášter, ale jenom z venku. Chtěli jsme navštívit poštovní muzeum, ale měli zavřeno. Stavili jsme se v kavárně, kde si přítel dal capucino a mě objednal horkou čokoládu, která byla výborná.
Potom jsme se stavili v krámku, kde prodávají suvenýry. Opět jsem koupila další pohledy a turistické vizitky. Pak naše cesta pokračovala do obchodu, kde jsme si koupili něco k obědu a pečivo k večeři. Sedli jsme si před obchodem a v klidu se najedli.
Pak jsme pokračovali v naší cestě převážně do kopce a po pár kilometrech jsme dorazili na další naší zastávku, kterou byly vodopády. Tady jsme strávili celkem dost času a nafotili spoustu fotek. Při cestě od vodopádů začalo poprchávat, ale po čase přestalo. Od vodopádů jsme šli po žluté turistické značce a po cestě jsme viděli další vodopády. Po několika kilometrech jsme došli zase zpátky ke klášteru. Odkud jsme šli k autu a jeli na parkoviště, které se nachází pár metrů od Čertovy stěny. Je odtamtud vidět krásně na koruny stromů. Tímto náš výlet ve Vyšším Brodě končil a jeli jsme zpátky do vesničky Kájov, kde jsme si dali večeři a večer šli spát.

Těšim se na komentáře. Usmívající se

2. den na dovolený

26. června 2018 v 21:00 Fotky
Ahoj všichni, dopoledne druhého dne jsme strávili odpočinkem. Pak jsme si dali oběd a odpoledne jsme jeli do Českého Krumlova, kde jsme pokračovali v poznávání tohoto města. Podívali jsme se do zahrady, která byla už včera večer zavřená. Viděli jsme průvod, který procházel právě touto zahradou.
Stavili jsme se v krámku se suvenýry, kde jsem koupila pohledy a turistické vizitky, které sbírám, už pátým rokem.
Navštívili jsme zámeckou věž, odkud je úžasný výhled. Přítel má strach z výšek, ale i přes to se mnou na věž vylezl. Tímto bych mu chtěla poděkovat. Děkuji Ti Míšo.
Po sestupu z věže jsme si koupili netradiční točenou zmrzlinu, která byla černá (borůvková) míchaná s vanilkou a nechali jsme si jí dát do černého kornoutku. Šli jsme si sednout na lavičku. Zmrzlina celkem dost barvila, tak jsem potom přítelovi otírala pusu mokrým kapesníkem, protože by jí měl jinak místy černou. Nafotili jsme nějaké selfie fotky. Při focení jsme se dost nasmáli. K večeru jsme jeli zase zpátky do vesničky Kájov, kde jsme si dali večeři. Potom jsme odpočívali a večer šli spát.

Fotky

Za druhý den jsme toho stihli projít a navštívit opět hodně.

Těšim se na komentáře. Usmívající se

1. den na dovolený

26. června 2018 v 20:00 Fotky
Ahoj všichni, v sobotu večer jsme se byli podívat na slavnostech pětilisté růže. Poznali jsme část města Český Krumlov, viděli jsme ohnivou šou, průvod. Prošli jsme celkem hodně uliček města. V jedné jsme se zastavili na večeři a to v obchodě kebab hause, kde si přítel dal kebab a já hranolky. Viděli jsme Plášťový most, pod kterým jsme procházeli, než jsme vešli do centra, Synagogu, uličku, kde se natáčel film Anděl páně 2 atd. Přes Plášťový most jsme i procházeli. Viděli jsme Český Krumlov ze zhora. Obešli jsme zámek a pak vešli zase stejnou cestou do centra co jsme přišli. K večeru začalo poprchávat, ale i přes mírný déšť nás to neodradilo a počkali jsme do půlnoci, aby jsme viděli ohňostroj, který byl nad zámkem a trval cca 10 minut.

Fotky

Za první den dovolený jsme toho stihli a zažili dost.

Dovolená

23. června 2018 v 19:00
Ahoj všichni, dneska nám s přítelem začíná dovolená. Je to naše první společná dovolená. Ráno jsme vstali, dali si snídani a zabalili poslední věci. Okolo 8:30 mě vyzvednul přítel a jeli jsme do vesničky Kájov, která se nachází pár kilometrů za Českým Krumlovem. Cesta nám trvala necelé 4 hodiny. Po příjezdu jsme si odnesli věci do pokoje. Dali jsme si perník, který jsem včera odpoledne upekla. Pak jsme si na chvilku lehli. Po chvilce ležení jsme si šli sednout ven. Potom jsme jeli nakoupit něco k jídlu, protože jsme si nic moc k jídlu nevzali. Nákup jsme dovezli domů a okolo 18 hodiny jsme jeli do Českého Krumlova, kde se od pátku pořádají slavnosti pětilisté růže.

Mattoni koktejl festival

17. června 2018 v 18:00 Fotky
Ahoj všichni, včera odpoledne jsme se byly podívat na Mattoni koktejl festivalu, který se konal na Staroměstském náměstí v Praze. Chtěli jsme vidět vystoupení Pavla Callty, ale ten vystupoval, až ve 20:00 hodin a celá tato akce začínala, už v 16:00 hodin. Pro dobré místo na koncertě udělá člověk hodně, tak jsme od 16:00 hodin stáli na jednom místě před pódiem a čekali na 20 hodinu, až přijde Pavel Callta s kapelou. Poslechli jsme si i předchozí účinkující. Bylo to krásné odpoledne a večer.

Kapitánská párty

13. června 2018 v 17:00 Fotky
Ahoj všichni, dneska odpoledne po práci jsem jela se sestrou na Smíchovskou náplavku, kde slavila loď kapitána Morgana 2. narozeniny. Vystupoval tam Jakub Děkan, Mirai, Marek Ztracený, Majk Spirit a Rybičky 48. My jsme odcházely po vystoupení Marka Ztraceného. Stavily jsme se na Andělu v obchodním centru, kde jsme nakoupily a stavily jsme se ještě v McDonalds, kde jsme si koupili hranolky. Pak jsme šly na tramvaj, ale odjela nám. Šly jsme do metra, ale to ze stanice Florenc do stanice Českomoravská nejelo, tak jsme šly zase zpátky na zastávku tramvaje. Potom nás čekala ještě cesta cca 20 minut autobusem. Domů jsme přijely večer. Bylo to pěkné odpoledne a večer. Po cca půl roce jsme mohly zase vidět Marka Ztraceného na podiu a byl úžasný.

Supraphon a knihkupectví

13. června 2018 v 16:00 Fotky
Ahoj všichni, v pondělí jsem jela se sestrou do Supraphonu, kde jsme si jely vyzvednout nové CD Marka Ztraceného, které vyšlo v pátek 8.6.2018. CD se jmenuje Vlastní svět a najdete na něm 11 písniček. My jsme CD objednaly v předprodeji za 289,-Kč. Cena je 329,-Kč, ale dá se sehnat i levněji.

Seznam Písniček:
1. Vlastní svět
2. Léto 95
3. Počasí (Feat. Marta Jandová)
4. Naše cesty
5. Dvě láhve vína (LAJLALALAJ)
6. To se mi líbí
7. O lži
8. Minulost
9. Na jednu noc
10. Kolem a kolem
11. Píseň rodičům

Fotka, která je focená hned po vyzvednutí CD