Facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz

Prosinec 2017

Silvestr 2017

31. prosince 2017 v 15:00
Ahoj všichni, dneska je Silvestr. Letos jsme u babičky a dědy. Budeme ho slavit jako každý rok uděláme chlebíčky, jednohubky. Budeme jíst chipsy a koukat na televizy, zapálíme prskavky. Večer si připijeme a půjdeme spát.

Jaké plány máte na Silvestr ?

Jak slavíte Silvestr ?

Můj rok 2017

31. prosince 2017 v 14:00
Ahoj všichni, můj rok 2017 byl úžasný, ale i smutný. Zažila jsem spoustu krásných zážitků, na které jen tak nezapomenu.

V březnu jsme přišli o jednoho člena rodiny. Na vždy nás 8. března opustila babička, která by 20. března oslavila 74. narozeniny. Byla úžasná a jedinečná. Nikdy na ní nezapomeneme.

9. března jsem se byla podívat s kolegy z práce na natáčení pořadu Tvoje tvář má známý hlas.

Přihlásila jsem se do autoškoly, kterou jsem nakonec zvládla. Testy jsem zvládla na poprvé. Jízdy mi moc nešly, ale na počtvrté se to povedlo.

V červnu jsem se jela podívat za dědou a tetou do Teplic. Viděla jsem je po 4 letech. Byl to pěkný den strávený s nimi.

V létě jsem se jela za dědou a tetou podívat ještě s tátou. Šli jsme na procházku po městě, kde jsem nafotila spoustu pěkných fotek. Den jsem si moc užila a doufám, že si to někdy zopakujeme.

V létě jako každý rok jsme jeli na 14 dní na dovolenou na Šumavu, kde jsme sbíraly borůvky a houby. Chodili na výlety.

Navštívili jsme spoustu koncertů např. Marka Ztraceného, Tomáše Kluse, Pavla Callty. Letos jsme poprvé viděli Milana Peroutku, skupinu Slza, Sebastiana, Poetiku

V září jsem se podívala po druhé za hranice České Republiky a to do Rakouska. Jela jsem tam se sestrou a navštivili jsme Medvědí soutěsku, která se nám moc líbila. Jednodenní zájezd jsme si moc užili a vyšlo nám i počasí bylo cca 20°C.

Zažila jsem toho spoustu. Článek ještě dopíšu příští týden.

Jaký byl Váš rok 2017 ?

Těšim se na komentáře. Usmívající se

Na návštěvu k babičce a dědovi

30. prosince 2017 v 13:00
Ahoj všichni, dneska ráno jsme odjeli k babičce a dědovi. Byli jsme u nich na Vánoce a teď s nimi strávíme Silvestr a Nový rok.
Ráno jsme vstali a dali si snídani. Pak jsme vyrazili na Hlavní nádraží v Praze odkud nám jel v 8:31 vlak přímo na nádraží, které je 2 km od baráku, kde bydlí babička s dědou. Na nádraží na nás čekal děda. Když jsme přijeli k nim domů, tak jsme si povídali. Potom jsme si dali oběd. Odpoledne se půjdeme projít a pak si lehnu a budu si číst knížku a stříhat video z koncertu Marka Ztraceného. Večer si dáme večeři, koukneme se na televizi a pak půjdeme spát.

Zpátky do Prahy

26. prosince 2017 v 12:00
Ahoj všichni, dneska jsem ráno vstala a když jsem viděla jaké je venku nebe, tak jsem se oblékla vzala si do pusy cukroví a šla se projít ven a nafotit nějaké fotky. Viděla jsem srnky, krásně svítit slunce a úžasnou krajinu kolem. Dopoledne jsme koukali na Sám doma 2: Ztracen v New Yorku. Dávají tento film každý rok, ale i tak se na něj ráda podívám. Pak jsem začala stříhat video z koncertu Marka Ztraceného, který se konal 27.11.2017 v Karlíně. Potom jsme si dali oběd a já šla pokračovat ve stříhání videa. Odpoledne odjíždíme od babičky a dědy. K večeru by jsme měli být v Praze. Zbytek tohoto roku jsme měli původně strávit v Praze, ale nakonec budeme od 30.12.2017 do 1.1.2018 u babičky a dědy. 1.1.2018 se vrátíme do Prahy a večer bych se chtěla jít podívat na Novoroční ohňostroj, který bude odpalován z Letenských sadů v Praze.

Vánoce u babičky a dědy

25. prosince 2017 v 11:00
Ahoj všichni, dneska je 25. prosince a jako každý rok jedeme za babičkou a dědou. Přijede i strejda s tetou a jejich rodinou. Dopoledne nám jede vlak z Hlavního nádraží v Praze a chvilku po poledni by jsme měli být na nádraží, které je 2 km od baráku, kde bydlí babička s dědou. Po příjezdu si dáme oběd a pak se půjdou rozdávat dárky. Potom se půjdeme projít ven a pak si budeme povídat. Večer si dáme večeři. Půjdeme zapálit prskavky a pak spát.

Štědrý den

24. prosince 2017 v 10:00
Ahoj všichni, dneska je 24. prosince a jsou tu opět po roce Vánoce. Na dnešní večer se všichni těší. Tímto bych Vám všem chtěla popřát Šťastné a Veselé Vánoce 2017 a příjemné prožití vánočních svátků. Užijte si dnešní den a svátky s rodinou a přáteli.

Před Vánoci v kině

24. prosince 2017 v 9:00
Ahoj všichni, včera odpoledne jsme byly v kině na filmu Špindl.

Film byl pěkný. Stojí za shlédnutí.

Snad se Vám to líbilo.

Těšim se na komentáře. Usmívající se

Letos poslední den v práci

22. prosince 2017 v 21:00
Ahoj všichni, dneska jsme byli poslední den v práci tohoto roku. Půjdeme do práce, až 2.1.2018. Deset dní volna před námi. Zatím ještě nevím co budu jaký den dělat, ale nechci sedět doma.

Setkání s Pavlem Calltou

20. prosince 2017 v 20:00
Ahoj všichni, včera odpoledne jsme se se setrou sešli s Pavlem Calltou v surf aréně v Letňanech. Sestra vyhrála setkání v soutěži. Bylo to úžasný a nezapomenutelný zážitek. Na vodě jsme strávili cca 25 minut.

Fotku najdete i na Instagramu katerina_peterkova, kde jsou i videa.

Do konce týdne přidám nějaké video.

Návštěva u dědy a tety

19. prosince 2017 v 19:00
Ahoj všichni, včera jsme vyrazili na návštěvu za dědou a tetou do Teplic v severních čechách. Jeli jsme vlakem z Prahy. Po cestě je krásný výhled na krajinu a hory, které byly místama zasněžené. Jeli jsme cca 1,5 hodiny a ujeli 120 km. Po příjezdu na nádraží v Teplicích na nás čekal děda na nádraží a odvezl nás k nim domů.