Facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz

Září 2017

29. den

30. září 2017 v 17:00
Ahoj všichni, dvacátýdevátý den jsem ráno vstala a šla si dát snídani. Dopoledne jsme všichni jeli do Dejvic, protože si sestra potřebovala rařídit průkaz na Vysokou. Chvilku jsme budovu hledali, ale na konec jsme jí našli. Bylo tam celkem dost lidí, tak jsme tam mohli cca 1,5 hodiny čekat, než jsme přišli na řadu. Když se rozsvítilo naše číslo, tak jsme šli k přepážce, kde svítilo naše číslo, ale seděl tam nějaký kluk. Čekali jsme, až si to spolu vyřídí. Když kluk odešel, tak se rozsvítilo další číslo. Pán za přepážkou vzal někoho jiného na naše číslo.

28. den

29. září 2017 v 16:00
Ahoj všichni, dvacátýosmý den jsem strávila s kolegou a pak se sesrou na kocertě. Ráno jsem vstala a jako obvykle si dala snídani. Dopoledne v 10:00 hodin mě vyzvedl kolega před barákem a jeli jsme autem na Žižkov, kde jsme zaparkovali a šli pěsky do Havlíčkových sadů. Skončili jsme na Nuselských schodech. Pak jsme šli na tramvaj a jeli cca šest zastávek na Želivského, kde jsme došli k autu a kolega mě odvezl zase zpátky před barák. Přišla jsem domů a dala jsem si oběd. Chvilku jsem byla na počítači a pak jsme vyrazili se setrou na koncert Pavla Callty, který se konal v Praze na Jarově od 17:30 hodin. Když jsme přijeli domů tak jsem si dala večeři. Zavolala jsem dědovi a popřála mu k svátku. Potom jsem sestříhala video z koncertu, na kterém jsme byli a šla spát.

27. den

28. září 2017 v 15:00
Ahoj všichni, dvacátýsedmý den jsem ráno vstala a dala si snídani. Dopoledne jsem stříhala ještě poslední videa z koncertů. Pak jsem jela na úřad vyřídit nějaké papíry. Potom jsem se stavila v bývalé práci, nakoupila jsem a chvilku jsem si povídala s bývalýmí kolegy. Odpoledne jsem koukala na seriál a poslouchala písničky. Večer jsem si dala večeři a chvilku byla na počítači. Pak jsme šli spát.

25. a 26. den

27. září 2017 v 14:00
Ahoj všichni, dvacátýpátý a dvacátýšestý den jsem strávila doma. Ležela jsem v posteli, vařila si čaj, koukala na filmy a stříhala videa z koncertů. Konečně se mi podařilo stáhout program na sříhání videí, na který jsem byla zvyklá. Brzo začnu videa přidávat a myslím si, že je na co se těšit.

Návštěvnost na blogu od 4.9.2017 do 10.9.2017

Sobota: 12
Neděle: 10

Celkem: 103

Děkuji všem za návštěvu (y). Snad se vám na blogu kacciii--kacule.blog.cz líbí a budete sem i na dále chodit a komentovat články. Nezapomeňte na facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz kde můžete taky komentovat články, fotky a dávat lajky. Nezapomínejte ani na YouTube kanál: Kateřina Peterková, kde můžete sledovat moje videa popř. dát ODBĚR. Ještě jednou moc děkuji. Těším se na další návštěvy. Usmívající se

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz 24 568 návštěv za 2 roky, 10 měsíců a 1 týden. Moc děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 10.1.2016 přesáhli 10 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 24.6.2016 přesáhli 15 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 23.1.2017 přesáhli 20 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

24. den

25. září 2017 v 12:00
Ahoj všichni, dvacátýčtvrtý den jsem strávila doma. Ráno krátce po půlnoci jsme se vrátili se sestrou z jednodennho zájezdu z Rakouska. V jednu hodinu ráno jsme šli spát. Lehla jsem si do postele a usnula, ani nevím jak. Probudila jsem se v 8:45 a šla si dát snídani. Dopoledne jsem si přesunula fotky do notebooku a prohlédla jsem si je. Na některých fotkách vypadám hrozně, ale většina fotek je pěkných. Pak jsme si dali oběd a odpoledne jsem ležela a koukala na seriály a pouštěla si písničky. Potom jsem ukázala fotky z Rakouska mamce. Večer jsme si dali večeři. Chvilku jsem pak byla na počítači a šla spát.

23. den

24. září 2017 v 11:00
Ahoj všichni, dvacátýtřetí den jsem strávila se sestrou na jednodenním zájezdu do Rakouska. Krátce po půlnoci v 00:30 hodin jsme museli vstát, obléknout se, vzít věci a jít na autobus, který nám jel v 1:15 a odvezl nás na zastávku I.P.Pavlova. Museli jsme přestoupit na další autobus, který nás odvezl na Vyšehrad. Ze zastávky jsme šli pěšky na Pankrácké náměstí. Odkud nám jel ve 2:45 autobus do Rakouska. Všichni co jeli z Prahy přišli docela brzo, tak jsme vyjeli o pár minut dřív. Naše první zastávka byla na pumpě, kde jsme natankovali. Druhá zastávka byla cca ve 3:45 v Benešově u Prahy, kde jsme nabrali další účastníky zájezdu. Třetí zastávka byla cca ve 4:45 v Táboře, kde nastoupili další účastníci. Čtvrtá zastávka byla cca v 5:30 v Českých Budějovicích, kde nastoupili další účastníci zájezdu. Pátá zastávka byla na benzínové pumpě kousek od Rakouských hranic, která byla spojená s první přestávkou. Zde nastoupili ještě dva účastníci. Po chvilce jsme pokračovali. Když jsme přejeli přes hranice, tak nás čekala pořád dlouhá cesta. V Rakousku po cca 3 hodinách jsme zastavili na druhou přestávku, která byla u Marketu (obchodu s poravinami). Potom už jsme pokračovali směr Štýrsko.
Po cca 7 hodinách v autobuse jsme přijeli v 9:45 do Štýrska. Po příjezdu jsme vystoupili z autobusu a pokračovali s průvodkyní na Medvědí soutěsku. Začátek cesty byl docela v pohodě, ale pak jsme šli docela dlouho do hodně prudkého kopce. Když jsme přišli k pokladně, tak jsme si šli koupit vstupenku na Medvědí soutěsku. Vstupenka stála 3,5 euro. Chodili jsme po dřevěných lávkách nad vodopády. Přešli jsme celkem přes 160 dřevěných lávek. Místy to bylo sice náročný, ale úžasný a nezapomenutelný. Potom jsme šli ještě chvilku do kopce a došli k restauraci. Odkud jsme šli k jezeru, kde jsme měli mít v 17:30 hodin sraz. Byli jsme tam docela brzo, tak jsme si na chvilku sedli na lavičku a užívali si sluníčka. Pak jsme se podívali okolo jezera.
V cca 16:45 jsme šli k autobusu, který stál na druhém konci jezera. Měli jsme odjet v 17:30, ale čekali jsme na dvě holky, které zabloudili a zdrželi se. Z Rakouska jsme odjížděli v 17: 36. Po cestě zpátky jsme měli jednu přestávku a to ve 20:05 v Rakousku na benzínové pumpě kousek od hranic. V cca 9:30 jsme dorazili do Českých Budějovic, kde někteří účastnícci vystoupili. Pokračovali jsme dál a další zastávkou byl Tábor. Pak jsme jeli do Benešova u Prahy, kde jsme byli v cca 22:45. Poslední zastávka byla v Praze, kde jsme byli v cca 23:40. Šli jsme na Vyšehrad na metro a jeli domů. Přijeli jsme cca v 00:30. Vyčistili si zuby a v jednu hodinu ráno šli spát.

Z pátka na sobotu jsem naspala jenom dvě hodiny. V autobuse tam i zpátky jsem měla jenom zavřené oči, protože jsem nemohla usnout. Po 24 hodinách jsme si dneska ráno lehla a hned usnula, ani nevím jak.

Jednodenní zájezd do Rakouska byl úžasný a nezapomenutelný. Moc jsme si to užili a nafotili spoustu krásných fotek. Počasí nám taky vyšlo bylo 20°C a svítilo sluníčko. Měli jsme moc hodné řidiče a slečnu průvodkyni. Stálo to za to.

Cena zájezdu byla 999,- Kč
Cena voucheru zahrnovala: dopravu autobusem, služby delegáta a pojištění CK proti úpadku
Pak jsem platila pojištění 30,- Kč a v Rakousku 3,5 euro za vstupenku.

Tady jsou nějaké fotky.

Snad se Vám to líbilo.

Těšim se na komentáře. Usmívající se

22. den

23. září 2017 v 10:00
Ahoj všichni, dvacátýdruhý den byl docela náročný, protože jsem potřebovala sehnat poslední věci a zabalit. Ráno jsem vstala a šla si dát snídani. Dopoledne jsme vyrazili do obchodního centra 15 min od nás, kde jsem si ve Sportisimu potřebovala koupit batoh, abych se mohla zabalit. Pak jsme se ještě stavili u nás v obchodním centru, kde jsme koupili jídlo nacestu. Když jsme přijeli domů, tak jsme si dali oběd a pak leželi a koukali na různé televizní pořady na notebooku. Potom jsem si postupně nabila všechny baterie a vyprázdnila paměťové karty. Zabalila jsem si všechno do batohu. Zjistila autobus tam i zpět a vytiskla potřebné papíry, které by po nás mohli chtít v autobuse. Připravila oblečení na ráno. Dala si teplou vanu a šla spát, protože naspíme jenom pár hodin. Zbytek snad naspíme po cestě v autobuse.

Zítra se dozvíte jak jsme se měli na jednodením zájezdu, na který jsme vyrazili dneska ráno.

21. den

22. září 2017 v 9:00
Ahoj všichni, dvacátýprvní den jsme strávili na nákupech a odpočinkem. Ráno jsem vstala dala si snídani. Pak jsem vyrazila na úřad. Když jsem všechno potřebné vyřídila, tak jsem jela se sestrama na Černý Most, kde jsme se stavili v obchodním domu IKEA. Potom jsme jeli domů, kde jsme si dali oběd. Odpoledne jsme šli do obchodního centra u nás, kde jsme šli koupit sestře nějaké oblečení. Po nákupech jsme šli domů a koukali na filmy. Večer jsme si dali večeři. Chvilku jsem byla na počítači a pak šla spát.

20. den

21. září 2017 v 21:00
Ahoj všichni, dvacátý den jsme strávili na výletě a koncertě. Ráno jsem vstala a dala si snídani. Když se sestry vzbudily, tak jsme vyrazili do Brandýsa nad Labem, kde jsme se prošli po náměstí a navštívili nádvoří u zámku. Potom jsme jeli domů, kde jsme si dali oběd a chvilku si odpočinuli. V 17:00 hodin měl Pavel Callta koncert na Sřelském ostrově, tak jsme vyrazili na koncert. Večer jsme se vrátili domů a chvilku jsme byli na počítači. Pak jsme šli spát.