Facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz

Sobota: 12
Neděle: 10

Celkem: 103

Děkuji všem za návštěvu (y). Snad se vám na blogu kacciii--kacule.blog.cz líbí a budete sem i na dále chodit a komentovat články. Nezapomeňte na facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz kde můžete taky komentovat články, fotky a dávat lajky. Nezapomínejte ani na YouTube kanál: Kateřina Peterková, kde můžete sledovat moje videa popř. dát ODBĚR. Ještě jednou moc děkuji. Těším se na další návštěvy. Usmívající se

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz 24 568 návštěv za 2 roky, 10 měsíců a 1 týden. Moc děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 10.1.2016 přesáhli 10 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 24.6.2016 přesáhli 15 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 23.1.2017 přesáhli 20 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

24. den

Včera v 12:00
Ahoj všichni, dvacátýčtvrtý den jsem strávila doma. Ráno krátce po půlnoci jsme se vrátili se sestrou z jednodennho zájezdu z Rakouska. V jednu hodinu ráno jsme šli spát. Lehla jsem si do postele a usnula, ani nevím jak. Probudila jsem se v 8:45 a šla si dát snídani. Dopoledne jsem si přesunula fotky do notebooku a prohlédla jsem si je. Na některých fotkách vypadám hrozně, ale většina fotek je pěkných. Pak jsme si dali oběd a odpoledne jsem ležela a koukala na seriály a pouštěla si písničky. Potom jsem ukázala fotky z Rakouska mamce. Večer jsme si dali večeři. Chvilku jsem pak byla na počítači a šla spát.

23. den

Neděle v 11:00
Ahoj všichni, dvacátýtřetí den jsem strávila se sestrou na jednodenním zájezdu do Rakouska. Krátce po půlnoci v 00:30 hodin jsme museli vstát, obléknout se, vzít věci a jít na autobus, který nám jel v 1:15 a odvezl nás na zastávku I.P.Pavlova. Museli jsme přestoupit na další autobus, který nás odvezl na Vyšehrad. Ze zastávky jsme šli pěšky na Pankrácké náměstí. Odkud nám jel ve 2:45 autobus do Rakouska. Všichni co jeli z Prahy přišli docela brzo, tak jsme vyjeli o pár minut dřív. Naše první zastávka byla na pumpě, kde jsme natankovali. Druhá zastávka byla cca ve 3:45 v Benešově u Prahy, kde jsme nabrali další účastníky zájezdu. Třetí zastávka byla cca ve 4:45 v Táboře, kde nastoupili další účastníci. Čtvrtá zastávka byla cca v 5:30 v Českých Budějovicích, kde nastoupili další účastníci zájezdu. Pátá zastávka byla na benzínové pumpě kousek od Rakouských hranic, která byla spojená s první přestávkou. Zde nastoupili ještě dva účastníci. Po chvilce jsme pokračovali. Když jsme přejeli přes hranice, tak nás čekala pořád dlouhá cesta. V Rakousku po cca 3 hodinách jsme zastavili na druhou přestávku, která byla u Marketu (obchodu s poravinami). Potom už jsme pokračovali směr Štýrsko.
Po cca 7 hodinách v autobuse jsme přijeli v 9:45 do Štýrska. Po příjezdu jsme vystoupili z autobusu a pokračovali s průvodkyní na Medvědí soutěsku. Začátek cesty byl docela v pohodě, ale pak jsme šli docela dlouho do hodně prudkého kopce. Když jsme přišli k pokladně, tak jsme si šli koupit vstupenku na Medvědí soutěsku. Vstupenka stála 3,5 euro. Chodili jsme po dřevěných lávkách nad vodopády. Přešli jsme celkem přes 160 dřevěných lávek. Místy to bylo sice náročný, ale úžasný a nezapomenutelný. Potom jsme šli ještě chvilku do kopce a došli k restauraci. Odkud jsme šli k jezeru, kde jsme měli mít v 17:30 hodin sraz. Byli jsme tam docela brzo, tak jsme si na chvilku sedli na lavičku a užívali si sluníčka. Pak jsme se podívali okolo jezera.
V cca 16:45 jsme šli k autobusu, který stál na druhém konci jezera. Měli jsme odjet v 17:30, ale čekali jsme na dvě holky, které zabloudili a zdrželi se. Z Rakouska jsme odjížděli v 17: 36. Po cestě zpátky jsme měli jednu přestávku a to ve 20:05 v Rakousku na benzínové pumpě kousek od hranic. V cca 9:30 jsme dorazili do Českých Budějovic, kde někteří účastnícci vystoupili. Pokračovali jsme dál a další zastávkou byl Tábor. Pak jsme jeli do Benešova u Prahy, kde jsme byli v cca 22:45. Poslední zastávka byla v Praze, kde jsme byli v cca 23:40. Šli jsme na Vyšehrad na metro a jeli domů. Přijeli jsme cca v 00:30. Vyčistili si zuby a v jednu hodinu ráno šli spát.

Z pátka na sobotu jsem naspala jenom dvě hodiny. V autobuse tam i zpátky jsem měla jenom zavřené oči, protože jsem nemohla usnout. Po 24 hodinách jsme si dneska ráno lehla a hned usnula, ani nevím jak.

Jednodenní zájezd do Rakouska byl úžasný a nezapomenutelný. Moc jsme si to užili a nafotili spoustu krásných fotek. Počasí nám taky vyšlo bylo 20°C a svítilo sluníčko. Měli jsme moc hodné řidiče a slečnu průvodkyni. Stálo to za to.

Cena zájezdu byla 999,- Kč
Cena voucheru zahrnovala: dopravu autobusem, služby delegáta a pojištění CK proti úpadku
Pak jsem platila pojištění 30,- Kč a v Rakousku 3,5 euro za vstupenku.

Tady jsou nějaké fotky.

Těšim se na komentáře. Usmívající se

22. den

Sobota v 10:00
Ahoj všichni, dvacátýdruhý den byl docela náročný, protože jsem potřebovala sehnat poslední věci a zabalit. Ráno jsem vstala a šla si dát snídani. Dopoledne jsme vyrazili do obchodního centra 15 min od nás, kde jsem si ve Sportisimu potřebovala koupit batoh, abych se mohla zabalit. Pak jsme se ještě stavili u nás v obchodním centru, kde jsme koupili jídlo nacestu. Když jsme přijeli domů, tak jsme si dali oběd a pak leželi a koukali na různé televizní pořady na notebooku. Potom jsem si postupně nabila všechny baterie a vyprázdnila paměťové karty. Zabalila jsem si všechno do batohu. Zjistila autobus tam i zpět a vytiskla potřebné papíry, které by po nás mohli chtít v autobuse. Připravila oblečení na ráno. Dala si teplou vanu a šla spát, protože naspíme jenom pár hodin. Zbytek snad naspíme po cestě v autobuse.

Zítra se dozvíte jak jsme se měli na jednodením zájezdu, na který jsme vyrazili dneska ráno.

21. den

Pátek v 9:00
Ahoj všichni, dvacátýprvní den jsme strávili na nákupech a odpočinkem. Ráno jsem vstala dala si snídani. Pak jsem vyrazila na úřad. Když jsem všechno potřebné vyřídila, tak jsem jela se sestrama na Černý Most, kde jsme se stavili v obchodním domu IKEA. Potom jsme jeli domů, kde jsme si dali oběd. Odpoledne jsme šli do obchodního centra u nás, kde jsme šli koupit sestře nějaké oblečení. Po nákupech jsme šli domů a koukali na filmy. Večer jsme si dali večeři. Chvilku jsem byla na počítači a pak šla spát.

20. den

Čtvrtek v 21:00
Ahoj všichni, dvacátý den jsme strávili na výletě a koncertě. Ráno jsem vstala a dala si snídani. Když se sestry vzbudily, tak jsme vyrazili do Brandýsa nad Labem, kde jsme se prošli po náměstí a navštívili nádvoří u zámku. Potom jsme jeli domů, kde jsme si dali oběd a chvilku si odpočinuli. V 17:00 hodin měl Pavel Callta koncert na Sřelském ostrově, tak jsme vyrazili na koncert. Večer jsme se vrátili domů a chvilku jsme byli na počítači. Pak jsme šli spát.

Těšim se na komentáře. Usmívající se

19. den

Středa v 20:00
Ahoj všichni, devatenáctý den jsem strávila celý doma v posteli. Ráno jsem si dala snídani. Chvilku jsem ležela a pak koukala na seriály. Potom jsem si dala oběd a koukala dál na seriály. Pouštěla jsem si i písničky a moje oblíbená je Léto 95 od Marka Ztraceného. Kdo jí ještě neslyšel a nebo neviděl videoklip, tak se určitě koukněte, protože je to super písnička a videoklip se také moc povedl. Snažila jsem se hodně odpočívat. Večer jsem si dala večeři. Byla jsem ještě chvilku na počítači a pak šla spát.

18. den

19. září 2017 v 19:00
Ahoj všichni, osmnáctý den jsem strávila vyřizováním věcí a odpočinkem. Ráno jsem vstala v 6:00 a dala si snídani. Pak jsem vyrazila s kolegou z práce na STK, kde jsme byli třetí na řadě. Šlo to docela rychle, když jsme dovezli auto zase k nám před barák, tak jsme chvilku povídali. Potom jsme se rozloučili kolega šel na autobusovou zastávku a já domů. Chvilku jsem si lehla a pak jsme se sestrou vyrazili na Magistrát, aby se auto přepsalo na sestru. Nemohli jsme to najít, tak jsme trochu bloudili, ale nakonec jsme to našli. Měli jsme pořadové číslo 100 a cca 50 lidí před náma. Čekali jsme tam asi 1,5 hodiny. Když jsme vyřídili Magistrát, tak jsme jeli na agenturu, přes kterou jsem chodila na brigády. Potřebovala jsem si tam vyzvednout nějaké papíry. Potom jsme jeli domů, kde jsme si dali oběd a odpoledne jsme koukali na filmy. Od rána jsem toho měla už dost, tak odpočinek odpoledne mi prospěl. Uvařila jsem si k filmům čaj a ležela pod pořenou, aby se co nejdřív u zdravila. Večer jsme si dali večeři. Chvilku jsem byla ještě na počítači a potom šla spát.

Večer mi napsal kolega sms zprávu: Tak co ? Už je auto Vaše ?
Tak jsem mu odepsala: Už máme všechno vyřízené a moc ti děkujeme za pomoc.
Odpověd: Děkovat nemusíš, jsem rád, že jsme se sešli. Jsi teď jediná v mém okolí kdo mi nepřipomíná vedlejší figurku obstarožní grotesky. Rád bych to posunul dál, ale výsledek je vždycky ehm... silencio maximo ??
Věděla jsem co chce posunout dál, ale nevím jestli je zrovna tohle dobrý nápad. Chtěl by se mnou začít chodit. Je to hodný a docela sympatický kluk, ale jsou i věci, které bych na něm změnila. Je o dva roky starší, než jsem já.
Odepsala jsem mu: Zvládli jsme to docela rychle. Čekala jsem to horší. Taky jsem tě ráda viděla. Já se zase někdy stavím v práci.

17. den

18. září 2017 v 18:00
Ahoj všichni, včera ráno jsem vstala a nemohla vůbec mluvit. Přišla jsem o hlas. V noci jsem toho moc nenaspala, protože jsem se pořád budila. Neměla jsem chuť k jídlu, tak jsem nesnídala. První jídlo jsem si vzala cca v 10:00 hodin. Celé dopoledne jsem strávila v posteli. Odpoledne i když jsem byla unavená a necítila se zrovna nejlíp, tak jsem vyrazila se ségrama na koncert, který se konal v Paze na Vypichu. Byli jsme tam cca v 15:00 hodin mělo to začínat po 15:00. Nakonec jim ještě vypadla elektrika, ale v 17:30 vystoupil Miro Šmajda se skupinou Terrapie. Byl to první a rozhodně ne poslední koncert Mira Šmajdy, na kterém jsem byla. Bylo to super. Sice jsem nezpívala, protože jsem nemohla moc mluvit, ale i tak jsem si to užila. Děkuji moc za fotku a CD, které jsme od Mira dostali. Mira jsi pamatuji už ze SuperStar, kde měl dlouhé blonďaté vlasy. Teď má vlasy kratké a sluší mu to víc. Večer jsme přijeli domů a dali jsme si večeři. Potom jsem byla chvilku na počítači a šla spát

Těšim se na komentáře. Usmívající se

16. den

17. září 2017 v 17:00
Ahoj všichni, šesnáctý den jsem se vzbudila s bolestmi v krku. Šla jsem se nasnídat. Dopoledne jsem se stavila v lékárně pro kapky do nosu a tamtur verde pastilky na bolest v krku. Potom jsme jeli do servisu vyzvednout auto, když jsme přijeli, tak jsme si dali oběd. Odpoledne jsme leželi a koukali na filmy. Večer jsme si dali večeři a koukli na ještě jeden film a šli spát.