Facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz

Červen 2016

Video z Divoké Šárky

29. června 2016 v 20:00 Videa
Ahoj všichni, je tu další video z Divoké Šárky.

Snad se vám video líbilo.

Návštěvnost blogu od 20.6.2016 do 26.6.2016

Sobota: 17
Neděle: 27

Celkem: 175

Děkuji všem za návštěvu (y). Snad se vám na blogu kacciii--kacule.blog.cz líbí a budete sem i na dále chodit a komentovat články. Nezapomeňte na facebook o blogu: kacciii-kacule.blog.cz kde můžete taky komentovat články, fotky a dávat lajky. Nezapomínejte ani na YouTube kanál: Kateřina Peterková, kde můžete sledovat moje videa popř. dát ODBĚR. Ještě jednou moc děkuji. Těším se na další návštěvy. Usmívající se

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz návštěv 15 100 za 1 rok, 6 měsíců a 27 dnů. Moc děkuji. Usmívající se

Díky Vám jsme 10.1.2016 přesáhli 10 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se
Díky Vám jsme 24.6.2016 přesáhli 15 000 návštěv tady na blogu. Jste úžasní. Děkuji. Usmívající se

Divoká Šárka video z fotek

26. června 2016 v 18:00
Snad se vám to líbilo.

Ještě chci sestříhat videa z Divoké Šárky.

Penny board a výlet do Divoké Šárky

23. června 2016 v 17:00
Ahoj všichni, dneska je venku strašné horko 32°C. Dopoledne jsem šla se sestrou na Penny board. A odpoledne jsme vyrazili na výlet do Divoké Šárky. Fotek je celkem dost, tak jsem je dala s textem do videa.

Ahoj Kaččííí

Dneska na výlet nebo brusle ?

22. června 2016 v 16:00
Ahoj všichni, dneska jsme se rozhodovali se sestrou jestli vyrazíme na nějaký výlet, ale na konec jsme vyrazili na kolečkové brusle a výlet odložili na zítra mají být sice velká horka.

Fotky

Sobota: 17
Neděle: 25

Celkem: 206

Návštěvy celkem na blogu: Kacciii--Kacule.blog.cz návštěv 14 829 za 1 rok, 6 měsíců a 20 dnů. Moc děkuji. Usmívající se

Neumím chodit po přechodu

19. června 2016 v 14:00
Ahoj všichni, dnešní článek bude o tom co se mi včera stalo. Odpoledne jsme šli se sestrou vyzkoušet poprvé Penny bordy. Docela jsem měla strach, že si rozbiju pusu, když jsem na tom nikdy nestála. Docela rychle jsme se na Penny bordu naučili stát a trochu zatáčet. Pusu jsem si nerozbila. Šli jsme na autobus, ale před chvílí nám jeden odjel, tak jsme se rozhodli jít pěšky. A co nestane jsme na přechodu a akorát jel autobus já jsem se rozešla přes přechod a sestra nějakou chvíli za mnou, ale já si myslela, že čeká až autobus projede, tak jsem se vrátila zpět a pak jsem šla hned zase dopředu, aby jsme přechod přešli a před všemi lidmi v autobuse a na ulici jsem se na přechodě natáhla a odřela jsi kolema a palec na pravé ruce, který jsem si na beton přimáčkla Penny bordem. Jsem fakt ,,idiot".

Video: Nákupy/ Shopping

18. června 2016 v 13:00 Videa
Ahoj všichni, po 3 měsících je tu další video: Nákupy/Shopping.

Snad se vám video líbilo.

Ahoj Kaččííí

Brzo se můžete těšit na video

15. června 2016 v 12:00
Ahoj všichni, mám natočené video: Nákupy/Shopping. Teď stačí video jenom sestříhat, uložit a vydat. Do konce týdne by mělo video vyjít.

Jízda tramvají

14. června 2016 v 12:00
Ahoj všichni, včera jsem vyrazila s kolegou z práce do centra Prahy. Naše první zastávka byla na Hlavním nádraží, kde jsem si zařídila In kartu. Potom jsme šli pěšky z nádraží na Muzeum a sešli Václavské náměstí na Můstek a jeli metrem do Srašnic a tohle byla naše druhá zastávka stavili jsme se u větnamce v krámku, kde má levnou kosmetiku, tak jsem si koupila březový šampon. Pak jsme šli na tramvaj a popojeli pár zastávek. Naše třetí zastávka byla v nákupním centru Eden, kde jsme si prošli nákupní centrum. Potom jsme šli ven a prošli se ulicemi a podívali se na místa, kterými jsme ještě nešli. Po delších procházkách ulicemi jsme se rozhodli jít na tramvaj. A podívat se na Prahu z jiného úhlu a to z tramvaje, protože počasí nebylo nic moc chvilku svítilo sluníčko a chvilku pršelo a pořád se to střídalo. Tak jsme si sedli do tramvaje a jezdili po Praze. Projeli jsme spoutu stanic. Na některých místech jsem zavzpomínala na školu, kde jsem byla na praxi. Dojeli jsme na naši poslední zastávku na Smíchovské nádraží a koupili si něco k jídlu. Já jsem si dala šátečky s ořechem. Potom už jsme jeli domů. Byl to krásný výlet po Praze.